پوزش فیلم های هالیوود هالیوود سینمایی

پوزش: فیلم های هالیوود هالیوود سینمایی مقاله سینما حافظه جستجو ایران آلبوم

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی گزارش ایسنا از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی نیرو

    نمایندگان مجلس شورای اسلامی صلاحیت حبیب‌الله بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو را بررسی کردند.

    گزارش ایسنا از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی نیرو

    گزارش ایسنا از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی نیرو

    عبارات مهم : مدیریت

    نمایندگان مجلس شورای اسلامی صلاحیت حبیب الله بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو را بررسی کردند.

    به گزارش ایسنا، مجلس شورای اسلامی بعد از بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی آموزش و پرورش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، امور خارجه، بهداشت و درمان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی و دادگستری، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کشور و نفت، صلاحیت وزیر پیشنهادی نیرو را بررسی کردند.

    گزارش ایسنا از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی نیرو

    حبیب الله بیطرف ۶۱ ساله، کارشناس ارشد مهندسی عمران است و وزیر نیرو، معاون امور مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت، معاون آموزشی وزیر نیرو، مدیر شرکت نظام مهندسی استان پایتخت کشور عزیزمان ایران و استاندار یزد را در کارنامه کاری خود دارد.

    در بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی ابتدا مخالفان و موافقان به بیان سخن می پردازند سپس وزیر پیشنهادی از خود دفاع می کند.

    نمایندگان مجلس شورای اسلامی صلاحیت حبیب‌الله بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو را بررسی کردند.

    مختار: بیطرف از دیپلماسی حیاتی آب چیزی نمی داند

    نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: در کشور عزیزمان ایران فقط شش درصد آب مرزی داریم که ساماندهی آنها کار واجبی هست. هنگامی که می گویید مهار آبهای مرزی را انجام می دهید، معلوم است از دیپلماسی حیاتی آب چیزی نمی دانید. افغانستان با احداث سدهای متعدد، آب را بر مردم سیستان و بلوچستان بسته هست. با چه زبانی با کشورهای افغانستان و ترکیه سخن خواهید گفت.

    جلیل مختار در مخالفت با وزیر پیشنهادی نیرو، گفت: میزان سنجش وزرای پیشنهادی بر اساس عملکرد و سوابق، برنامه های پیشنهادی، تطبیق برنامه ها با برنامه ششم و اقتصاد مقاومتی انجام می شود. آقای بیطرف در تحقیقات مهندسی، طرح های سدسازی و انتقال آب ها به عنوان مسئول بلندپایه در دولت های پنجم و ششم در اجرای طرح های مطالعاتی، در دولت هفتم و هشتم نیز حضور داشتید که این حضور موجب اجرای پروژه های منجر به تخریب زیست محیطی شد.

    این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس مدعی شد: در استان فارس، سد زرینه، سد مرند و سد زنوز با تصمیمات نادرست شما تخریب شده است هست. پروژه قمرود محرومیت مردم الیگودرز را مشمول بر شده است هست. سد کوه های نمکی جزو فاجعه های جهانی هست. آقای بیطرف شما در دیدار با اعضای فراکسیون امید نیز صادق نبودید و فاجعه سد گتوند را به گردن رییس جمهور قبل انداختید. البته در این مسئله شکی نیست ولی اجرای سد چند مرحله دارد. مراحل مطالعه، اجرا و آبگیری هست. شما در مرحله اول و دوم وزیر نیرو بودید سد گتوند یک اشکال دارد و آن جانمایی اشتباه است.

    گزارش ایسنا از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی نیرو

    نماینده مردم آبادان در مجلس خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی بحران خشک شدن ارومیه، زاینده رود، هامون، گاوخونی و بحران های فراآب را مسبب شد. ریزگردها در ۱۴ استان گسترش یافته و باعث آن مهندس بیطرف هست. آیا در برنامه پیشنهادی خبری از حل ریزگردها نیست؟ چون تصمیمات غیرعلمی بیطرف علت ایجاد این چالش هاست.

    وی تاکید کرد: اگر آقای بیطرف در دوره مدیریتی اش به صورت علمی واکنش‌ها کرده بود امروز گرفتار ریزگردها و کمبود آب نبودیم.

    نمایندگان مجلس شورای اسلامی صلاحیت حبیب‌الله بیطرف وزیر پیشنهادی نیرو را بررسی کردند.

    قاضی پور: ستاد احیای دریاچه ارومیه به ستاد فوت آذربایجان تبدیل شده است است

    نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: ستاد احیای دریاچه ارومیه به ستاد فوت آذربایجان تبدیل شده است هست. آقای بیطرف با زدن سدها، به جای اینکه کشور عزیزمان ایران را گلستان کنید، گورستان درست کردید.

    گزارش ایسنا از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی نیرو

    نادر قاضی پور در مخالفت با وزیر پیشنهادی نیرو، گفت: شرایط زیست محیطی کشور هم از نظر مطالعاتی و هم از نظر عملیاتی محصول دوره مدیریتی آقای بیطرف است.

    این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: ایشان در کمبود آب شرب سالم سهیم هست. ۱۴ استان کشور درگیر ریزگردهاست. جیره بندی آب در شهرها و روستاها و حمل آن با تانکر خجالت آور هست. آیا پرسشها آبی کشور به علت کمبود بارندگی است یا مدیریت ناکارآمد است؟ آقای بیطرف با اوضاع بیماری و مدیریت شرکت های مولد نیروگاهی، تجارت و توسعه مولد نیروگاه جهرم، مدیریت راهبردی مهندسی مرام، زرین کالای مبین و ده ها شرکت دیگر می توانید در وزارت عریض و طویل نیرو موفق باشید؟

    نماینده مردم ارومیه در مجلس فزود: با تخلفات نیروگاه ها که حضرتعالی رییس هیات مدیره آن بودید، می توانید برخورد کنید. اگر کارفرما و پیمانکار یکی باشد دزدی و رانت به وجود می آید. آقای بیطرف در بستن حقابه هیرمند به وسیله افغانستان شما آن دوران هیچ کاری نکردید و سیستان و بلوچستان را به این روز انداختید. جهت مهار آب های مرزی چه برنامه ای دارید. آیا مثل سابق، مدیریت شما به نفع خارجی ها خواهد بود یا به نفع داخل؟ اعتقادی به جمع اوری آب های سطحی دارید؟

    این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: آیا سزاوار است تهرانی ها با دمای کمتر از ۲۰ درجه برق داشته باشند و جنوبی ها برق نداشته باشند؟

    نماینده تبریز: برنامه های وزیر پیشنهادی نیرو مطابقت ۸۷ درصدی با اسناد بالادستی دارد

    نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه های وزیر پیشنهادی نیرو مطابقت ۸۷ درصدی با اسناد بالادستی را نشان می دهد.

    شهاب الدین بی مقدار در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو خاطرنشان کرد: عضویت در موسسه تحقیقات آب جهاد، استانداری، معاونت وزیر، وزارت نیرو، اجرای پروژه های سدسازی، عضویت در شرکت های تخصصی و عضویت در مجامع علمی و ارائه مقاله بنده را متقاعد نمود که از آقای بیطرف دفاع کنم.

    وی افزود: برنامه جامع و کامل در بخش آب و برق، ارتقاء شاخص های آبی، توجه به نیازهای زیست محیطی، زیاد کردن نیروگاه ها و کم کردن تلفات انرژی، برطرف محدودیت های کمی و توسعه آب شیرین کن ها براساس سند سیاست انرژی کشور در برنامه های وزیر نقطه توجه و امید است.

    وی ادامه داد: توجه به صادرات و تامین ملزومات تکنولوژیکی و جذب دانش و نوآوری از کشورهای مختلف، توجه به ساخت داخل و اجرای نظام جامع مدیریت منابع آب و توجه به بهره وری و صرفه جویی و مهار آب های خروجی از کشور با ملاحظه قوانین بین المللی، ثروت آفرینی در حوزه انرژی، صرفه جویی در هزینه ها و قطع وابستگی به بودجه نفتی تنها بخشی از برنامه های آقای بیطرف است که اجرای آن باعث تحولات عظیمی در کشور خواهد شد.

    بی مقدار تصریح کرد: مقایسه عملکردی وزارت نیرو در وقت ایشان با سایر دوره های وزارتخانه در زمینه تولید برق و فاصله ۱۲۰۰ مگاواتی تولید برق در وقت مسوولیت ایشان با ادوار دیگر نشان دهنده توانایی و تخصص خوب در اداره امور نیرو است.

    نماینده اردبیل: بیشترین سدسازی ها در کشور در وقت «بیطرف» انجام شد

    نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشترین سدسازی ها در کشور در وقت آقای بی طرف انجام شد و در همین مقطع شاهد توسعه نیروگاه های سیکل ترکیبی و آبی بودیم.

    محمد فیضی در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو گفت: مهار آب های مرزی با برداشت از صندوق توسعه ملی در حال انجام است و در مورد ریزگردها نیز با توجه به منشأ خارجی آن لزوم توسعه دیپلماسی در این حوزه در کنار سیاست ها جهت کنترل ریزگردها با منشأ داخلی از اولویت های مهم وزارت نیرو محسوب می شود.

    وی افزود: آقای بیطرف به عنوان یک شخصیت سیاسی و علمی و فرهنگی مورد مقبولیت افراد فعال در این سه حوزه هستند و به عنوان عضو هیات علمی آموزشی و موسس موسسه تحقیقات آب وزارت جهاد تجربیات ارزشمندی دارد. همینطور کادرسازی و تربیت نیروی متخصص و توانمند نیز از شاخصه های مدیریتی ایشان است.

    نماینده اردبیل تصریح کرد: برنامه های انتشار یافته از سوی آقای بی طرف نشان دهنده آشنایی ایشان از پرسشها حوزه نیرو و آب است ولی قطعاً اجرای این برنامه ها بدون تلاش شبانه روزی امکان پذیر نخواهد بود و امیدواریم مجلس با رای خود به ایشان در جهت تحقق برنامه های منطبق با سیاست های اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه وزارت نیرو در دولت دوازدهم گام محکمی بردارد.

    موسوی: وزیر پیشنهادی نیرو برنامه جامعی جهت تامین آب در کشور ندارد

    نماینده یزد گفت که وزیر پیشنهادی نیرو برنامه جامع و مشخصی جهت چگونگی تامین آب ندارد و صرفا نگاهش به تامین آب از طریق انتقال آب بین حوزه ای همراه با تامین آب پایدار از دریاهای آزاد است.

    ابوالفضل موسوی به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی نیرو گفت: یکی از مهم ترین پرسشها ایجاد شده است در تامین آب شرب پایدار و مطمئن شهرها و روستاهای کشور، عوض کردن اقلیم، کم کردن منابع آب زیرزمینی و خشکسالی های ادامه دار در کشور است.

    به گفته وی، منابع آب تجدیدپذیر و قابل برنامه ریزی کشور چالش های اساسی در تامین آب شرب در کمیت و با کیفیت مناسب ایجاد کرده است.

    موسوی آب را یکی از چالش های مهم کشور دانست و گفت که بعضی از تجمعات و نزاعات در بعضی از استانهای بر سر آب نگرانی ها را زیاد زیاد کردن می دهد چون اگر آب نباشد حیاتی هم وجود نخواهد داشت؛ از این رو مدیریت منابع آب مهمترین خواسته مردم است از دولت محسوب می شود.

    وی افزود: اتخاذ سیاست های غلط در عنوان آب در دولت های نهم و دهم باعث شد که عنوان آب از عنوان عادی به مسئله سیاسی و امنیتی تبدیل شود. به طوری که در این باره شاهد تنش هایی در کشور بودیم و گاها نیز دولت در این تنش ها شریک شد. ادامه این اعتراضات در دولت یازدهم نیز ادامه پیدا کرد.

    قوامی: برنامه بیطرف جهت برطرف تنش های بین استانی ناشی از پرسشها آب چیست؟

    نماینده اسفراین با بیان اینکه مهمترین مسئله امروز کشور مسئله آب است گفت با توجه به بعضی غلط های آقای بیطرف در دوران ۸ سال تصدی اش در وزارت نیرو در دولت اصلاحات انتظار می رود که ایشان ضمن اذعان به این پرسشها راهکارهای خود جهت اصلاحات را بگوید.

    هادی قوامی به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی نیرو گفت: ما در حوزه برق و سایر انرژی ها هم مسئله داریم ولی مهمترین مشکل، مسئله آب هست. در زمانی که آب دارای ارزش های اقتصادی است و باید بر مبنای آمایش سرزمینی تخصیص پیدا کند وزیر پیشنهادی نیرو در برنامه خود به چنین مواردی اشاره نکرده است.

    وی با اشاره به ۸ سال وزارت بیطرف در دولت اصلاحات گفت: دولت اصلاحات از مجموعه شاخص های اقتصادی باثبات ترین دولت در میان دولت های بعد از انقلاب بوده است که آقای بیطرف هشت سال وزیر نیرو در دولت اصلاحات بود ولی ایشان در همین دوران دچار خطای تشخیص در سرمایه گذاری ها جهت تخصیص آب شد.

    قوامی ادامه داد: در دوره شما سدهایی بدون انجام کار کارشناسی و محاسباتی ساخته شد که نتیجه آن را به طور نمونه می توان در سد گتوند دید که آب شیرین به آب شور تبدیل شده است و به دنبال آن ۲۴۰ هکتار از اراضی خوزستان تحت تاثیر این آب شور قرار گرفته اند و امروز می خواهند این آب را به خلیج فارس انتقال دهند. انتظار ما این است که شما به این اشتباه خود اعتراف کنید و بگویید که چطور می خواهید آن را برطرف کنید.

    وی گفت: آقای بیطرف چطور می خواهید با شناسایی درست پرسشها حوزه آب آن را برطرف کنید تا شاهد کم کردن مصرف آب و به دنبال آن برطرف تنش های بین استانی ناشی از انتقال آب بین حوزه ای باشیم؟

    علیجانی: «بیطرف» فردی اخلاق مدار و متخصص و دارای کارنامه موفق است

    نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی نیرو فردی متخصص و دارای کارنامه موفق است که می تواند بحران آب را به نحو احسن مدیریت کند.

    محسن علیجانی در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو گفت: اعتقاد دارم که نگاه به آب نباید سیاسی، قومی، استانی یا منطقه ای باشد، باید به آب نیز مانند سایر منابع انرژی نگاه ملی داشت.

    وی تصریح کرد: تصمیم گیری های اساسی در حوزه آب بر عهده دولت و مجلس هست، ولی نباید در کنار منابع غنی آب زمینی تشنه و سوخته قرار گیرد. ما هم اکنون با بحران آب در کشور مواجه هستیم. ولی بحران بزرگتر از آن مدیریت کردن هست. میانگین بارندگی هر سال کشور ۲۴۲ میلی متر است که کمتر از یک سوم میانگین بارش جهانی است.

    نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس افزود: بیطرف انسانی اخلاق مدار و متعهد به نظام بوده و اصلاح طلبی کارآمد همسو با دولت، متخصص و دارای کارنامه موفق است که می تواند بحران آب را به نحو احسن مدیریت کند.

    علیجانی با اشاره به اینکه برنامه های بیطرف بسیار جامع هست، اظهار داشت: به استناد گزارش معاونت نظارت مجلس برنامه های بیطرف در ۵۳ درصد موارد با اسناد بالادستی منطبق بوده و در ۳۴ درصد نیز همسو هست، البته در سایر موارد هم مغایرتی یافت نشده است.

    امیری خامکانی: بیطرف از مدیران با تجربه و متخصص است

    یک عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: وزیر پیشنهادی نیرو عالی ترین تعامل را با مجلس داشته و از مدیران با تجربه و متخصص است.

    حسن امیری خامکانی در موافقت با وزیر پیشنهادی نیرو گفت: در مجلس ششم که بنده هم نماینده بودم و آقای بیطرف وزیر بود، با او کار کردم، او عالی ترین تعامل را با نمایندگان داشته و از مدیران با تجربه و متخصص است که از استان ها و جهاد سازندگی شروع کرده و تجربه اجرایی خوبی را دارد.

    وی با اشاره به صنعت آب و برق کشور گفت: در مورد عملکرد بیطرف باید بگوییم که وی از عالی ترین وزرایی است که زمانی که سال ۷۶ در وزارت نیرو مسئولیت را به عهده داشته تولید برق ۲۳ هزار مگاوات بوده و در سال ۸۴ به ۴۱ هزار مگاوات رسیده هست. همچنین از ۳۸ هزار روستا، ۵۲ هزار دِه در وقت وی از شبکه برق بهره مند شده است اند. در واقع در دوره مسئولیت وی شبکه برق کشور یکپارچه شد.

    این عضو کمیسیون انرژی مجلس همچنین بیان کرد: در وقت مسئولیت بیطرف در وزارت نیرو تعادل تولید و مصرف به وجود آمد و خاموشی های خسته کننده حل شد. همچنین با حمایت و تلاش وی نیروگاه هزار مگاواتی به طور صد در صد به وسیله بخش شخصی احداث شد.

    امیری خامکانی با اشاره به مساله آب به عنوان یکی از مباحث استراتژیک گفت: در دوران بی آبی کامل هستیم و باید مدیریت خوبی در این خصوص انجام شود. ضمن اینکه ما استفاده از سواحل کشور که هزاران کیلومتر هستند را رها کرده ایم و در مناطق خشک شهرک سازی می کنیم، آب سریعتر از آنچه که فکر می کردیم مسئله ساز شد. باید مدیریت صحیح در مورد آن انجام شود.

    پس از بیانات موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی نیرو از برنامه هایش دفاع کرد.

    بیطرف: جهت هیچ پست و مقامی به اقدام خلاف قانون متوسل نشده ام

    وزیر پیشنهادی نیرو با اشاره به طرح مطالبی علیه وی در روزهای اخیر گفت که تاکنون جهت هیچ پست و مقامی به اقدام خلاف قانون متوصل نشده است.

    حبیب الله بیطرف در دفاع از برنامه خود جهت تصدی وزارت نیرو در دولت دوازدهم تعهد نسبت به مطالبات مردم، بکارگیری استعدادها و توانمندی در ایفای مسئولیت، داشتن روحیه انقلابی با انتقاد پذیری و بهره گیری از نظرات کارشناسان و پاسخگو کردن واحدهای زیر مجموعه در برابر مردم را از جمله تاکیدات خود در وزارت نیرو بیان کرد و گفت: رعایت شایسته سالاری در گزینش و ارتقا مدیریت ها از گذشته جهت من حائز اهمیت بوده و ان شاءالله تلاش موثری جهت ارتقاء شفافیت و مقابله با فساد اداری و ایجاد وقت برابر جهت بخش شخصی و دولتی در صنعت آب و برق خواهم داشت.

    وی با اشاره به سابقه هشت ساله خود در وزارت نیرو و اجرای طرح های کارون ۳ و ۴ خاطر نشان کرد: من طی ۱۲ سال اخیر هیچ سمتی در مدیریت وزارت نیرو و آب کشور نداشتیم؛ لذا انتصاب تمام عملکرد گذشته به من درست نیست؛ آیا که تنها پاسخگوی مسئولیت خود به تناسب اختیاراتم هستم.

    واژه های کلیدی: مدیریت | برنامه | مدیریت | اجرای طرح | برنامه ریزی | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار